ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Να
σταματήσουν οι επιχειρούμενες συμπτύξεις στα σχολεία
Με
ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, προς τον υπουργό Παιδείας, οι βουλευτές του
ΚΚΕ Γιάννης Γκιόκας, Λιάνα Κανέλλη, Διαμάντω Μανωλάκου και Σπύρος
Χαλβατζής, επισημαίνουν:
«Το
υπουργείο Παιδείας, στα πλαίσια της γενικότερης αντιλαϊκής και
αντιεκπαιδευτικής θύελλας, που πλήττει τη λαϊκή οικογένεια, προωθεί γοργά τις
αναδιαρθρώσεις στο χώρο της εκπαίδευσης, προχωρώντας σε νέες, μεγάλης κλίμακας,
συγχωνεύσεις σχολείων το επόμενο διάστημα αλλά και σε συμπτύξεις τμημάτων, που
γίνονται συνεχώς κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.
Στην
κατεύθυνση αυτή είχαμε πριν δύο χρόνια σαρωτικές συγχωνεύσεις, συμπτύξεις,
υποβιβασμούς και καταργήσεις 2.000 σχολείων. Ομως η κατάσταση δε σταμάτησε
εκεί. Το υπουργείο Παιδείας και πέρυσι προχώρησε σε νέες συμπτύξεις
συγχωνεύσεις, αλλά φέτος φαίνεται πως εντείνει την προσπάθειά του αυτή στα
πλαίσια και της νέας μεγαλύτερης αντιλαϊκής επίθεσης ενάντια στα λαϊκά
στρώματα. Ακούγεται ότι προωθούνται αρνητικές μεταβολές σε πάνω από 1.500
σχολεία!
Ετσι,
εν μέσω σχολικής χρονιάς, καταστρατηγώντας ακόμα και τους αντιδραστικούς νόμους
που έχουν ψηφιστεί (ν.3848/2010) και κυρίως καταπατώντας κάθε παιδαγωγικό
κριτήριο, καθημερινά συμπτύσσονται τμήματα, στοιβάζονται οι μαθητές σε πολυμελή
τμήματα και μετακινούνται ακόμα εκπαιδευτικοί. Να σημειώσουμε ότι πολλά σχολεία
έχουν μόλις σταθεροποιήσει το πρόγραμμά τους, ενώ άλλα βρίσκονται ακόμα σε
μεταβατική λειτουργία με πρόγραμμα που αλλάζει διαρκώς λόγω κενών και
συμπτύξεων.
Είναι
χαρακτηριστικό ότι συμπτύσσονται ακόμα και τμήματα που αφορούν στις
κατευθύνσεις που έχουν επιλέξει οι μαθητές του Λυκείου, όπως έγινε με το 3ο
Λύκειο Βύρωνα, με αποτέλεσμα οι μαθητές και οι οικογένειές τους να αναγκάζονται να στέλνουν τα παιδιά τους στα
φροντιστήρια για να καλύψουν το κενό που αφήνει η παρακολούθηση άλλης
κατεύθυνσης από αυτής που έχει επιλέξει αρχικά το παιδί τους και στην οποία
πρόκειται να εξεταστεί στο τέλος της χρονιάς αλλά και στις πανελλαδικές!
Ταυτόχρονα, αυτό σημαίνει ότι εξαναγκάζονται βίαια οι μαθητές αυτοί να
αναπροσαρμόσουν πλήρως τους στόχους τους για το μέλλον τους.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ.
υπουργός:
Τι
μέτρα πρόκειται να πάρει ώστε να σταματήσει κάθε μεταβολή των σχολείων και κάθε
μετακίνηση των εκπαιδευτικών ώστε να λειτουργήσουν επιτέλους πλήρως όλα τα
δημόσια σχολεία;
Προτίθεται
να προχωρήσει σε σύγχρονο πρόγραμμα σχολικής στέγης υπαγμένο στο κράτος και
κατάργηση των ΣΔΙΤ»;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου