«Προσωρινό σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών» για το έτος 2016 - 2017, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, που ενσωματώνει την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, προκρίνοντας το κριτήριο συμμετοχής στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Το υπουργείο επανέλαβε για πολλοστή φορά ότι «στόχος» του είναι 20.000 μόνιμοι διορισμοί σε βάθος τριετίας, ανάλογα με την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων. Μία εξαγγελία που πλέον έχει γίνει καραμέλα στο στόμα μίας κυβέρνησης, η οποία στους 14 μήνες που μετρά δε διόρισε κανέναν στα σχολεία.
Οι αλλαγές στις λίστες αναπληρωτών που επέρχονται είναι στην πραγματικότητα άλλο ένα βήμα προς τα αδιέξοδα, που διατηρεί η πολιτική της αδιοριστίας σε βάρος χιλιάδων εκπαιδευτικών και μαθητών, επιβεβαιώνοντας καθημερινά πως οι μόνιμοι μαζικοί διορισμοί είναι η μόνη απάντηση στην ανάγκη να έχουν τα σχολεία εκπαιδευτικούς και οι εκπαιδευτικοί μόνιμη σταθερή δουλειά.
Και τη στιγμή που ξεκαθαρίζει πως και του χρόνου τα σχολεία θα στελεχώνουν αναπληρωτές αντί για μόνιμοι, αναδεικνύονται οι ευθύνες των συνδικαλιστικών ηγεσιών ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, οι οποίες καλλιέργησαν στάση αναμονής και αυταπάτες στους εκπαιδευτικούς, πως μέσα από διαρκείς διαβουλεύσεις με το υπουργείο θα λυθούν τα ζητήματα.
Το υπουργείο επανέλαβε για πολλοστή φορά ότι «στόχος» του είναι 20.000 μόνιμοι διορισμοί σε βάθος τριετίας, ανάλογα με την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων. Μία εξαγγελία που πλέον έχει γίνει καραμέλα στο στόμα μίας κυβέρνησης, η οποία στους 14 μήνες που μετρά δε διόρισε κανέναν στα σχολεία.
Οι αλλαγές στις λίστες αναπληρωτών που επέρχονται είναι στην πραγματικότητα άλλο ένα βήμα προς τα αδιέξοδα, που διατηρεί η πολιτική της αδιοριστίας σε βάρος χιλιάδων εκπαιδευτικών και μαθητών, επιβεβαιώνοντας καθημερινά πως οι μόνιμοι μαζικοί διορισμοί είναι η μόνη απάντηση στην ανάγκη να έχουν τα σχολεία εκπαιδευτικούς και οι εκπαιδευτικοί μόνιμη σταθερή δουλειά.
Και τη στιγμή που ξεκαθαρίζει πως και του χρόνου τα σχολεία θα στελεχώνουν αναπληρωτές αντί για μόνιμοι, αναδεικνύονται οι ευθύνες των συνδικαλιστικών ηγεσιών ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, οι οποίες καλλιέργησαν στάση αναμονής και αυταπάτες στους εκπαιδευτικούς, πως μέσα από διαρκείς διαβουλεύσεις με το υπουργείο θα λυθούν τα ζητήματα.
Ειδικά η ΟΛΜΕ έχει τεράστια ευθύνη γιατί, αντί για το δρόμο του αγώνα μαζί με όλους τους εργαζόμενους για μόνιμη και σταθερή δουλειά, επιλέγει το ρόλο του «αρωγού» στο αποπροσανατολιστικό παιχνίδι, προσφέροντας μάλιστα γνωμοδότηση και πρόταση νόμου στο υπουργείο για τους διορισμούς, οι οποίοι βρίσκονται στη σφαίρα των εξαγγελιών και των «στόχων»...
Δείτε εδώ το σχέδιο της πρότασης του Υπουργείου Παιδείας.
πηγή: 902.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου