Δείγμα του «νέου σχολείου», που καλείται να διαμορφώνει συνειδήσεις «αγκαλιά» με την αγορά, αποτελεί ο διαγωνισμός «Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας "Crazy Business Ideas"» που - υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας - διοργανώνει το «IST College». Θέμα του διαγωνισμού είναι η «Επιχειρηματικότητα».
Το υπουργείο φρόντισε να κοινοποιήσει στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας έγγραφο με το οποίο ενημερώνει για το διαγωνισμό και καλεί τα σχολεία να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου για περισσότερες πληροφορίες.
«Βάζεις την τρέλα; Βάζουμε το business», «Λάβε κι εσύ μέρος στον πιο "crazy" διαγωνισμό», «γιατί μόνο τρελές ιδέες μπορούν να σώσουν την Ελλάδα» και διάφορα τέτοια «πιασάρικα», καθώς και χρηματικά βραβεία, για «να μετατραπεί η επιχειρηματική ιδέα σε πράξη», επιστρατεύονται προκειμένου να πάρουν μέρος οι μαθητές.
Οι συμμετέχοντες καλούνται να «ανεβάσουν» στο διαδίκτυο μία «καινοτόμο» ιδέα τους και αν αυτή προκριθεί, μετά από ψηφοφορία του κοινού, θα αξιολογηθεί από επιτροπή επιχειρηματιών και ακαδημαϊκών.
Δεν είναι φυσικά ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που τα σχολεία καλούνται να συνεργαστούν με ιδιωτικές επιχειρήσεις, στην προκειμένη περίπτωση μία επιχείρηση που εμπορεύεται εκπαίδευση, αλλά και άλλες, μέσω του ΕΒΕΑ που φιγουράρει στους υποστηρικτές του διαγωνισμού.
Στο νέο σχολείο που οικοδομείται, άλλωστε, αυτός θα είναι ο κανόνας. Οσο για το περιεχόμενο της παρέμβασης, την «επιχειρηματικότητα», όλο και περισσότερο σε κείμενα της ΕΕ, που περιγράφουν το περιεχόμενο του σχολείου, πλασάρεται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο σαν στόχος του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου