Αν μη τι άλλο αυτό το καλοκαίρι κατέβασε πολλούς εκπαιδευτικούς από τα σύννεφα. Γιατί δε σας κρύβω ότι σε μεγάλο αριθμό συναδέλφων επικρατούσε η άποψη που έλεγε "επιτέλους , ανασάναμε ελεύθερα".
Όποιος τολμούσε να επισημάνει ότι η αξιολόγηση δεν καταργήθηκε απλά πάγωσαν οι διαδικασίες, αντιμετώπιζε τις κατά κύματα επιθέσεις των "πρωτηφορααριστερών".
Φυσικά ούτε να ακούσουν δεν ήθελαν για την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ που ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε να αξιοποιήσει στην συνάντηση του με τον Ανχελ Γκουρία. Για πάμε να δούμε όμως τι περιλαμβάνει η περίφημη αυτή εργαλειοθήκη;
Τα "καλά μαντάτα" έρχονται κιόλας ,στη σελίδα 6... "Η μισθολογική δαπάνη ανά μαθητή είναι άνω του μέσου όρου του ΟΟΣΑ, κυρίως επειδή οι Έλληνες εκπαιδευτικοί έχουν λιγότερες διδακτικές ώρες και η Ελλάδα έχει μικρότερες σε αριθμό μαθητών τάξεις".
Σας θυμίζει κάτι; Ναι ε;
Και που να δείτε τι μας έχει για μετά.
Και που να δείτε τι μας έχει για μετά.
Σελίδα 40... Επιπρόσθετα, η διοίκηση του σχολείου πρέπει να μπορεί να επηρεάζει αποφάσεις πρόσληψης εκπαιδευτικών, προκειμένου να βελτιώνουν την αντιστοίχηση μεταξύ των υποψηφίων και των αναγκών του σχολείου τους (δίνεται έμφαση).
Ακούω κάποιους να ψιθυρίζουν...
- Λες; Μπα , δε γίνονται αυτά.
- Σιγά, πουθενά δεν έχουν γίνει. Γιατί να γίνουν εδώ;
Λάθος! Φυσικά και έχουν γίνει.
Λάθος! Φυσικά και έχουν γίνει.
Δανία: Η λειτουργία των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης υπάγεται στην αρμοδιότητα των δήμων και το ρόλο του εργοδότη απέναντι στους δασκάλους αναλαμβάνει ο εκάστοτε διευθυντής του σχολείου.
Ήδη την περασμένη βδομάδα το γνωστό δημοσιογραφικό δίδυμο του ΣΚΑΙ , Μπάμπης-Άρης, υπερθεμάτιζε για την μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σχετικά με την πρόσληψη και αξιολόγηση εκπαιδευτικών από τους Δήμους, επειδή λέει μπορεί ευκολότερα να γίνεται η αξιολόγηση σε επίπεδο Δήμων.
- Πώς είπατε; Αντιγράφω από σχετικό ρεπορτάζ της ιστοσελίδας dikaiologitika.gr
Ιταλία: Σε αναβρασμό βρίσκονται οι εκπαιδευτικοί στην Ιταλία.
"Λέγεται «Βuona Scuola» που σημαίνει Καλό Σχολείο. Και είναι η τελευταία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στην Ιταλία, στο επίκεντρο της οποίας βρίσκονται οι υπερεξουσίες που αποκτούν οι διευθυντές των σχολείων σε πλήθος θεμάτων που αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα...
Σε αυτό το πνεύμα, ο διευθυντής του ιταλικού σχολείου γίνεται ένα είδος «μάνατζερ» με πλήρη εξουσία στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών, αλλά και την αξιολόγησή τους, η οποία θα συνδέεται και με τις απολαβές τους...
Το σχέδιο της μεταρρύθμισης παρουσιάστηκε στην ιταλική κοινή γνώμη τον Σεπτέμβριο του 2014 κι έγινε νόμος του ιταλικού κράτους πριν από μερικές ημέρες. Στο μεταξύ, σημειώθηκαν πλήθος αντιδράσεων τόσο από εκπαιδευτικούς όσο και από γονείς. Η βασική τους ένσταση εντοπίζεται στις υπερεξουσίες των διευθυντών - ή «σερίφηδων» όπως είναι πλέον το παρατσούκλι τους...."
- Λοιπόν, βγάλτε το κεφάλι από την άμμο και ετοιμαστείτε.
- Έχουμε πόλεμο.
- Αλλά πάνω από όλα αναρωτηθείτε...
Οι ομοσπονδίες, ΔΟΕ , ΟΛΜΕ έχουν ενημερώσει τον κλάδο για όσα συμβαίνουν;
ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΝΤΑ.
Έχετε ακούσει από κανέναν άλλον, εκτός του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, να κάνει λόγο για εργαλειοθήκη ΟΟΣΑ και όσα... σέρνει πίσω της;
Όχι βέβαια. Γιατί; Μα είναι απλό. ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΝΤΑ.
Μήπως είναι ώρα να παραμερίσουμε τους ευρωυποταγμένους δασκαλοπατέρες και να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας;
Π.Α.ΜΕ. λοιπόν όλοι μαζί...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου