Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προκήρυξε την εκπόνηση της μελέτης - εφαρμογής του (συνολικού) συστήματος της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ).
Η μελέτη που θα στοιχίσει 162.360 € χρηματοδοτείται από την Ε.Ε. συγκεκριμένα από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση" του ΕΣΠΑ και θα πρέπει να παραδοθεί μέχρι την 31η Μαΐου 2014
- Μελετώντας το Αντικείμενο του Έργου όπως αυτό αναλύεται στην πρόσκληση διαπιστώνει κανείς ότι, σκοπός της μελέτης είναι να σχεδιαστεί με κάθε λεπτομέρεια όλο το αναγκαίο σύστημα (μηχανισμοί - εργαλεία - διαδικασίες - κανονισμοί λειτουργίας κλπ) που θα δώσει τη δυνατότητα στη νεοϊδρυθείσα Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που θεσμοθετήθηκε από την Κυβέρνηση με το Νόμο 4142/2013, πατώντας πάνω στο έδαφος της - επιχειρούμενης σήμερα με το γνωστό αυταρχικό τρόπο - αυτοαξιολόγησης να υλοποιήσει το σύνολο των δράσεων που προβλέπονται για την ΑΕΕ, δηλαδή, εκτός της αυτοαξιολόγησης να βάλει μπροστά και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αλλά και τη φάση της εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών δομών.
- Μεταξύ των άλλων, μέσω του σχεδιασμού αυτού επιδιώκεται να συνδεθεί όλο το πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης τόσο με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όσο και την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.
Πρόκειται δηλαδή για το μηχανισμό εκείνο που θα δώσει τα απαραίτητα εργαλεία στην Κυβέρνηση να υλοποιήσει στο σύνολό της την πολιτική των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση, μια πολιτική που εκπορεύεται από την Ε.Ε. γιαυτό το λόγο άλλωστε χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση".
Με την ολοκλήρωσή της μελέτης το Υπουργείο αποκτά τα κατάλληλα μεθοδολογικά εργαλεία για την ολοκληρωμένη εφαρμογή της πολιτικής των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση που περιλαμβάνει, μεταξύ των άλλων, τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων, την κατηγοριοποίηση των σχολείων ανάλογα με τις μαθητικές επιδόσεις, τις απολύσεις εκπαιδευτικών, τη στροφή των μαθητών από την εκπαίδευση σε φτηνά προγράμματα κατάρτισης, την πλήρη ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων στην εκπαίδευση κλπ.
Κυβέρνηση - Κεφάλαιο - Ε.Ε.- ΟΟΣΑ προχωρούν μαζί, βήμα βήμα, με πακτωλό χρημάτων της Ε.Ε. σε κάθε περίπτωση, στο συστηματικό σχεδιασμό της κατεδάφισης του δημόσιου σχολείου και της αντικατάστασής του από το "νέο σχολείο" της αγοράς και των επιχειρήσεων.
Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη μελέτη πιέστε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου