Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

ΔΑΣΚΑΛΟΙ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΛΕΣΒΟΥ: Συνεχίζουμε αγωνιστικά, κανένας μόνος του.

 Συναδέλφισσες  συνάδελφοι,


Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας  χαιρετίζει τους Συλλόγους Διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων  που ως τώρα συνεδρίασαν και απέρριψαν τη συγκρότηση «ομάδων εργασίας» για την «αυτοαξιολόγηση», με βάση τις αποφάσεις του Συλλόγου μας, των γενικών συνελεύσεων και του Κλάδου.

Μέχρι στιγμής η συντριπτική πλειοψηφία των συλλόγων διδασκόντων των σχολείων του νησιού μας  απορρίπτουν τη συγκρότηση των «ομάδων εργασίας» και καλούμε τον ίδιο δρόμο να ακολουθήσουν με ανάλογες αρνητικές αποφάσεις τους και τα υπόλοιπα δημοτικά σχολεία αλλά και τα νηπιαγωγεία του συλλόγου μας που ακόμα δεν έχουν συνεδριάσει.
Μετά την αντίσταση που συναντά η πολιτική της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας, με την ομόφωνη και καθολική αντίδραση του Κλάδου στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας, με τη συλλογή των υπογραφών και το μπλοκάρισμα των σεμιναρίων για τα στελέχη εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας με την τρίτη κατά σειρά εγκύκλιό του μας προστάζει να αποκτήσουμε με το στανιό κουλτούρα αυτοαξιολόγησης.

Η δυναμική αντίδραση του κλάδου στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας έκανε το υπουργείο να χάσει την ψυχραιμία του και να εκδώσει διευκρινιστική εγκύκλιο που όχι μόνο αγγίζει τα όρια του κωμικοτραγικού αλλά σαφώς κινείται στο έδαφος της γελοιότητας.

Στην ουσία το Υπουργείο επιχειρεί να  απαγορεύσει την οποιαδήποτε διαφωνία και ταυτόχρονα διατάσσει τους Εκπ/κούς να απαντήσουν επιχειρηματολογώντας και με κάθε λεπτομέρεια τους λόγους της συμφωνίας τους!!

Οι σπασμωδικές αυτές κινήσεις  δείχνουν τις δυσκολίες της κυβέρνησης να προωθήσει τον αντιδραστικό κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση. Ο βασιλιάς είναι γυμνός, οι στόχοι της αξιολόγησης έχουν αποκαλυφθεί πλήρως  στα μάτια των Εκπ/κών, των γονιών, των εργαζομένων.

Ο μοχλός της αξιολόγησης αποτελεί κρίσιμο ζήτημα για την προώθηση των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων, που ενιαία προωθούν κυβέρνηση -πλουτοκρατία - Ε.Ε. Επείγονται να προσαρμόσουν το σχολείο στις ανάγκες της καπιταλιστικής οικονομίας, που θα διαμορφώσει το φτηνό εργατικό δυναμικό, χωρίς δικαιώματα χωρίς απαιτήσεις.

Οι ομάδες εργασίας, στις οποίες δείχνουν τόση επιμονή και ζήλο, αποτελούν το όχημα ώστε να επιτευχθεί  η συμφιλίωση απ’ τη μια  των αναγκών της οικονομίας για κατάρτιση – δεξιότητες και φτηνό εργατικό δυναμικό στον εργασιακό καιάδα της ΕΕ και της ντόπιας πλουτοκρατίας, με το κόστος απ’ την άλλη των εκπ/κών συστημάτων που για τους εφοπλιστές - τραπεζίτες και το σόι τους κρίνεται υπερβολικό. 
Κλειστό σχολειό - φτηνό σχολειό που θα πληρώνουν κι οι γονείς  – φτηνός εργάτης – αμόρφωτος μαθητής σημαίνει γι’ αυτούς πιο πλούσιες επιδοτήσεις και περισσότερα κέρδη για τις τσέπες τους

Αυτή η βρώμικη δουλειά έχει ανατεθεί στις ομάδες εργασίας  που  μοιράζοντας ερωτηματολόγια σε γονείς και σπέρνοντας αυταπάτες σε εργαζόμενους, προετοιμάζουν το Νέο Σχολείο της ημιμάθειας, των επιχειρηματιών, της ΕΕ. 

Σ’ αυτούς λοιπόν που τσακίζουν τις ζωές μας, που καταδικάζουν το λαό στην ανεργία, που βάζουν ατέλειωτα χαράτσια, που κλείνουν - συγχωνεύουν - υποβιβάζουν σχολεία, που μπάζουν στα σχολεία ΜΚΟ και χορηγούς, που  αφήνουν τα παιδιά να κρυώνουν, να πεινάνε, χωρίς εμβόλια φάρμακα και γιατρούς, τους απαντάμε ότι δεν τους φοβόμαστε!

Δε μας τρομάζουν! Δε σκύβουμε το κεφάλι, δε συναινούμε, αντιστεκόμαστε! Είναι υποχρέωσή μας απέναντι στον παιδαγωγικό μας ρόλο, είναι υποχρέωση απέναντι στα παιδιά του λαού μας! Κανένας συνάδελφος και κανένας Σύλλογος Διδασκόντων να μην κάνει πίσω!

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να επιβεβαιώσουν την απόφασή τους για μη συγκρότηση ομάδων εργασίας. Σε κάθε περίπτωση, καλούμε τους συναδέλφους να κάνουν καθαρό ότι δεν επιθυμούν τη συμμετοχή τους σε ομάδες εργασίας, γιατί ως εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται ότι ο αντιδραστικός μηχανισμός της αξιολόγησης θα πετάξει έξω από το σχολείο εκπαιδευτικούς και μαθητές, γι’ αυτό στηρίζουν τις συλλογικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και των Σωματείων τους.

Κανένας μόνος του.

Με όρους κινήματος, συλλογικά θα ανατρέψουμε για άλλη μια φορά τα σχέδιά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου