Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015

ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΣΒΟΥ: Δελτίο Τύπου


Λέσβου
 
 
   
   ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ 
 
 
Πολύς λόγος και ντόρος γίνεται από το σύνολο σχεδόν των ΜΜΕ για το «νέο κεφάλαιο» που καταγράφεται με την πρόσφατη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ καθώς και αρκετό μελάνι ξοδεύεται για τη «συναρπαστική» πολιτική αλλαγή που συντελείται «κόντρα» στα μνημόνια.
 
Πέρα απ’ τη συνολική και σφαιρική εκτίμηση που μπορεί να καταγραφεί συνεκτιμώντας γεγονότα και πολιτικές συμπεριφορές, υπάρχουν και ορισμένες λεπτομέρειες, που συμβολίζουν αλλά και εκπέμπουν όχι μόνο δυνατότητες, αλλά και προθέσεις για την ποιότητα και την ουσία καθώς και το βάθος των υποτιθέμενων δημοκρατικών μεταρρυθμίσεων, που είναι διατεθειμένη να προχωρήσει και αυτή η αριστερο-εθνική συγκυβέρνηση.     

Μπορεί να πάγωσε η διαδικασία της αξιολόγησης και να αποσύρθηκε η πιο αντιδραστική – καταναγκαστική πλευρά της ή και να στρογγυλοποιήθηκαν προκλητικές αιχμές του πειθαρχικού δίκαιου.

Όμως σημαντικά και καθόλου αμελητέα συμπτώματά τους ζουν και βασιλεύουν στην καθημερινότητα της όλης εκπαιδευτικής διαδικασίας και αντί να ελαφρύνουν το ήδη τεταμένο αρνητικό κλίμα που είχε δημιουργηθεί απ’ την προηγούμενη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ το χειροτερεύουν και πολύ προκλητικά μάλιστα.

Ο λόγος για την «επιχείρηση σκούπα» προανακρίσεων επί καταγγελιών και μάλιστα ανώνυμων (!!!), που όχι μόνο δεν «κλείνει», αλλά συνεχίζεται να μεθοδεύεται απρόκλητα και με το άλλοθι μάλιστα της μεθόδου και της λογικής του Πόντιου Πιλάτου.
 
Το ερωτήματα που προκύπτουν και χρήζουν απάντησης, είναι τα παρακάτω:  

1)    Με βάση ποια δεοντολογία και ποιο - έστω και δημοκρατικοφανές - άλλοθι στοχοποιούνται, και σπιλώνονται μπροστά στα μάτια των μαθητών και των γονιών τους συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, με τη μέθοδο μάλιστα της ασφαλίτικης ρουφιανιάς και της καλυμμένης «κουκούλας»;
 
2)   Ποιας παιδαγωγικής και επιστημονικής μεθόδου είναι εργαλείο αυτή η μέθοδος, τι σχολείο και τι μαθητές θέλει να «προάγει» και για ποιο «ιερό» σκοπό; 

3)   Ακόμα και στις περιπτώσεις που προκύπτει ή υποδεικνύεται επωνύμως συγκεκριμένο ζήτημα, βοηθούν οι συρμένες απ’ το μαύρο παρελθόν ξαναζεσταμένες «ανακριτικές» μέθοδοι «δια να διαλευκάνουν» ή και για να «συνετίσουν και συμμορφώσουν» και να «συνδράμουν» στην όλη δημοκρατική διαδικασία, που σε κάθε ευκαιρία απλόχερα υπερθεματίζουν προς κάθε κατεύθυνση φίλοι και «άσπονδοι» εχθροί της νέας συγκυβέρνησης; 

4)   Επειδή τελευταία κουβεντιάζεται και το ζήτημα της επιλογής – ανάδειξης των νέων στελεχών στην εκπαίδευση που πρέπει, εκτός των άλλων, να τυγχάνουν και της δημοκρατικής αποδοχής των εκπαιδευτικών, με ποιον  τρόπο θα προσμετράται και πως θα συνεκτιμάται το ανακριτικό ταπεραμέντο στον «διαφανή και δημοκρατικό» τρόπο ανάδειξης των νέων στελεχών, απ’ τη στιγμή που μεταξύ των άλλων θα κατατεθούν και τέτοιου είδους «προσόντα»;  

Είναι ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν τόσο από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και τη νέα Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, όσο και από τις  άλλες συνδικαλιστικές δυνάμεις – παρατάξεις, που καλούνται να πάρουν ξεκάθαρη θέση, ενόψει μάλιστα των αρχαιρεσιών για την ανάδειξη των νέων εκπροσώπων στα συνδικαλιστικά μας όργανα για την επόμενη διετία.

                                                                                          Μυτιλήνη, 04/05/2015 
                                                      ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου