Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Με αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών θα καλυφθούν τα κενά στα σχολεία.


Αποκαλυπτικός ήταν ο υπουργός παιδείας για το πως σκέφτεται να καλύψει τα κενά στα σχολεία.  Αυτό που πρέπει να προσεχτεί ιδιαίτερα, διαβάζοντας την απάντηση του υπουργού, η οποία μεταφέρθηκε με απόλυτη ακρίβεια, είναι το γεγονός ότι εκτός των άλλων θα γίνει προσπάθεια να φέρει αντιμέτωπους τους γονείς και την κοινωνία, με τους εκπαιδευτικούς.

Η λογική του είναι απολύτως ύπουλη και δοκιμασμένη. Έχει στοιχεία κοινωνικού αυτοματισμού. Ρίχνει την ιδέα των 1-2 ωρών παραπάνω, ντυμένη με τη λογική της προσφοράς , στο κοινωνικό σύνολο, στα παιδιά, σαν ιδέα προσφοράς στο ξεπέρασμα της κρίσης. Τι μας λέει δηλαδή ο κ. υπουργός;  
 
Εντάξει βάλτε λίγο πλάτη κι εσείς, 1-2 ώρες δεν είναι τίποτα, κλείνοντας ταυτόχρονα το μάτι στην ... τοπική κοινωνία. Χρειάζεται να συνεχίσω; Νομίζω πως οι εκπαιδευτικοί κατάλαβαν την παγίδα που στήνεται. Μήπως λοιπόν οι ομοσπονδίες έπρεπε ήδη να είχαν επισημάνει τους κινδύνους και να είχαν βγει "στα κεραμίδια";
 
Διαβάστε... 
Δημοσιογράφος: "Επειδή όμως έχουμε ένα μήνα και κάτι για να ανοίξουν τα σχολεία, οι άμεσες δράσεις που  μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή με τις υπηρεσίες του το υπουργείο παιδείας, όπως η εξάντληση του ωραρίου ή να διαμορφωθούν διαφορετικά τα τμήματα, να υπάρξουν αναθέσεις για δεύτερο μάθημα στους καθηγητές, είναι λύσεις που έχουν αξιοποιηθεί στο παρελθόν. Ρωτάω συγκεκριμένα αν το θέμα του ωραρίου των εκπαιδευτικών, μιας πιθανής ίσως αύξησης του ωραρίου τους , είναι κάτι που βρίσκεται στις σκέψεις σας σε περίπτωση που , ο μη γένοιτο, δεν μπορέσετε να κάνετε τους απαραίτητους διορισμούς." 
 
Υπουργός Παιδείας: "Κοιτάξτε δε θέλω να δεσμευτώ σε ένα ναι ή όχι σε  μια τέτοια δύσκολη ερώτηση, αλλά σας διαβεβαιώ ότι θα κάνουμε το παν για να αντιμετωπίσουμε μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση. Ήδη όλη χώρα βρίσκεται σε κρίση, όλοι πρέπει να βάλουμε τον οβολό μας για να ξεπεραστεί η κρίση και αν αναγκαστεί κάποιος δάσκαλος να κάνει μια ώρα ή δυο ώρες παραπάνω ως συμβολή στο ξεπέρασμα της κρίσης νομίζω ότι ο καθένας θα το δεχτεί ως πραγματική συμβολή σε αυτό το ξεπέρασμα. Αυτού του τύπου η προσπάθεια αλληλεγγύης όλων μας , γιαυτό έλεγα ότι το σχολείο είναι μια σύνθετη μονάδα,  μαθητές, καθηγητές, γονείς , γειτονιά, στο πλαίσιο αυτής της σύνθετης μονάδας ο καθένας οφείλει και είμαι βέβαιος ότι θα το κάνει να συμβάλλει με τον τρόπο του ώστε να ξεπεραστεί η κρίση..."
 
"Κόκκινος Άνεμος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου