Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Υπουργείο Παιδείας: Δημοσιεύτηκε το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ένα ακόμη βήμα στη διαμόρφωση του «νέου» σχολείου και στην ολοκλήρωση των αντιδραστικών αλλαγών στην εκπαίδευση πραγματοποίησε τις μέρες αυτές η Κυβέρνηση, υλοποιώντας τη βαθιά ταξική της πολιτική στο χώρο της Παιδείας.

Προχώρησε στην έκδοση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος (Π.Δ. 152 - ΦΕΚ 240 τ. Α΄- 05.11.2013) για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Η κίνηση της Κυβέρνησης να προωθήσει με εντατικά βήματα την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έχει να κάνει με το πόσο καλύτερος πρέπει να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο για να δώσει μόρφωση στα παιδιά του ελληνικού λαού. 

Η αξιολόγηση έχει σαν πολιτικό στόχο:

  • Να τσακίσει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών της λαϊκής οικογένειας, αφού όλο και θα διευρύνεται η διδασκαλία διαθεματικών αποσπασματικών ληξιπρόθεσμων καταρτίσεων μέσα από τα διάφορα προγράμματα και η υποβάθμιση των βασικών επιστημονικών πεδίων. Ο εκπαιδευτικός θα αναγκαστεί να ασχολείται όλο και πιο πολύ μ' αυτά τα "καινοτόμα προγράμματα" αφού γι' αυτά θα αξιολογείται και αντικειμενικά θα υποβαθμίζει τα βασικά μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών.
  • Να κατηγοριοποιήσει τελικά σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές.
  • Συνδέεται με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας (νόμος 3848/10). Άλλωστε αξιολογείται ο εκπαιδευτικός για το αν συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και αν προωθεί το νέο σχολείο.

Τελικά ο εκπαιδευτικός με εργαλείο και την αξιολόγηση καλείται να βάλει πλάτη να περάσουν οι "καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις" στο χώρο της εκπαίδευσης, να προσαρμοστεί δηλαδή το σχολείο στις νέες ανάγκες της καπιταλιστικής οικονομίας, να λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια ενώ παράλληλα θα προωθηθεί και ο στόχος των απολύσεων στο Δημόσιο.

Διαβάστε εδώ το περιεχόμενο του Προεδρικού Διατάγματος.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου